Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Jak jsem vlastně sbalil svoji ženu?

"A jak jste se vůbec dali dohromady?" zeptala se Jarča Kamily s Tomem. Jarče se rozzářily oči a začala vyprávět jejich příběh

V onen středeční večer jsme se všichni společně sešli trochu neplánovaně. Já, Tom a Standa se scházíme každou druhou středu pravidelně, buď na šipky, nebo na kulečník, ale vždycky „bez bab“ tak, abychom si chlapsky pokecali a probrali, co je nového. Moje Tereza a Tomova Kamila spolu chodí cvičit a Jarča mívá nějaké svoje plány a zábavy. Tentokrát ale Tereze a Kamile jejich trenérka napsala, že je nemocná a protože nenašla kolegyni na záskok, tak cvičení ruší a hodinu jim nahradí jindy. Holky nechtěly zůstat doma, proto se demokraticky shodly, že večer půjdou s námi. Ukecaly Jarču a nám to prostě oznámily. A protože všichni žijeme ve šťastných manželstvích, nezbývalo nám nic jiného než souhlasit. Standa dokonce při příchodu do restaurace nahlas a odvážně prohlásil, že společné posezení mohlo napadnout i někoho z nás kluků.

Šipky nás zabavily asi na hodinu, jenže pak holky řekly, že už jim to po druhém pivu nějak nelítá a že už hrát nebudeme, ale můžeme si povídat. Chvilku jsme mluvili o práci, společných známých a plánech na dovolenou a podobných věcech.

"A jak jste se vůbec vy dva dali dohromady?" zeptala se Jarča Kamily s Tomem. Kamile se rozzářily oči a začala vyprávět jejich příběh.

„No, Tomáš byl spolužák z vejšky, sedával v učebně asi pět metrů ode mne a jiskra přeskočila poměrně rychle, ale byl to takový pomalý plamínek, žádná fatra. Pomalu kolem mě obšlapoval, já ho samozřejmě zaregistroval, ale čekala jsem, jak zareaguje. Nějak zjistil, že miluju papoušky všech velikostí a barev a pozval mě na rande do ZOO. Bylo to super a nakonec jsme přišli do Rákosova pavilonu, kde se papoušci chovají a u kázal mi nádherného amazoňana jamajského, kterého se rozhodl adoptovat a zeptal se mě, jestli bych mu s tím nepomohla a že mě miluje. Prostě romantika jako prase“ dodala na závěr. Tomáš se naklonil k Jarče, dal jí pusu a doplnil: „Teď je to už šest let a Bob Marley nás už poznává“

„ A co ty, jak jsi přesvědčil Terezu?“ nahodila udičku Kamila směrem ke mně. Protože jsem předpokládal, že historka našeho seznámení s Terezkou je všeobecně známa, tak jsem lehce zaváhal a toho využila má drahá polovička.

„ Byl neskutečně vtipný, vždyť víte, jaký je.“, překvapila mě odpověď. Ne snad proto, že bych nebyl vtipný, ale proto, že jsem myslel, že k tomu došlo úplně jinak. Nežli jsem stihl svou ženu opravit, holky souhlasily, že jsem opravdu vtipný a rozhovor se stočil jiným směrem.

Když jsme se po další hodině společně rozloučili a vydali se domů, tak jsem se v duchu k rozhovoru vrátil a udělal si v hlavě poznámku, že se doma přeptám. Po večerní hygieně jsem se pod peřinou přitulil k zádům Terezky a zašeptal jí: „Lásko, já myslel, že jsem tě dostal, tím celonočním sexem a tím, jak jsem ti ráno koupil jablečný závin a kartáček na zuby?“

Má životní láska se ke mně obrátila, něžně mě políbila na čelo a řekla: „Tak vidíš, jak jsi vtipný…“ a usnula.

Autor: Michal Doležel | neděle 20.2.2022 11:06 | karma článku: 14,47 | přečteno: 446x
  • Další články autora

Michal Doležel

Téměř dokonaná vražda

Na dnešní den se vrah opravdu těšil. Počítal s tím, že vyhlédnutá oběť dodrží svůj program a potkají se tak na stejném místě, kde jí poslední dva dny viděl.

9.2.2022 v 10:10 | Karma: 9,87 | Přečteno: 274x | Diskuse| Ostatní

Michal Doležel

Trojka s mámou a dcerou

Romana v pracovním kolektivu považovali kolegové za spolehlivého pracanta, kterému nevadí zůstat v kanceláři o něco déle, pokud to situace vyžadovala.

4.2.2022 v 11:34 | Karma: 22,38 | Přečteno: 893x | Diskuse| Ostatní

Michal Doležel

Krematorium - kapitola páta

Aneb, jak vypadá pracovní týden a co všechno obřadník vlastně dělá. Takový pohled zadními dveřmi na neobvyklou práci

13.10.2019 v 1:10 | Karma: 13,94 | Přečteno: 525x | Diskuse| Osobní

Michal Doležel

Krematorium - kapitola čtvrtá

Další pokračování skutečných příběhů z jednoho krematoria. Dnes pokračujeme prvním dnem v nové práci.

6.10.2019 v 17:46 | Karma: 13,12 | Přečteno: 489x | Diskuse| Osobní

Michal Doležel

Krematorium - kapitola třetí

Pokračování o mých zážitcích v jednom krematoriu, kde jsem strávil 8 dlouhých, ale krásných let. Dnes konečně začínáme

4.10.2019 v 2:23 | Karma: 15,46 | Přečteno: 608x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Česko a Německo sdílí pohled na válku Ruska proti Ukrajině, řekl Pavel

29. dubna 2024  6:03,  aktualizováno  16:33

Přímý přenos Německý prezident Frank-Walter Steinmeier zahájil dvoudenní návštěvu Prahy. Na Pražském hradě ho...

Hromadná nehoda poblíž letiště uzavřela Pražský okruh, jedno z aut skončilo na střeše

29. dubna 2024  16:33

Všechny složky integrovaného záchranného systému zasahují na 27. kilometru Pražského okruhu, kde...

Steinmeier si v Praze může zlepšit reputaci. Poškodil mu ji döner v Turecku

29. dubna 2024  16:05

Pondělní dvoudenní návštěva Česka s fotkami od Vltavy je pro německého prezidenta Franka-Waltera...

Člověk v tísni poprvé sbírá peníze na Palestince. Hamásu nepůjdou, slibuje

29. dubna 2024  15:35

Největší a nejznámější česká humanitární organizace se odhodlala k bezprecedentnímu kroku. Poprvé...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 8
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 548x
Svět mě baví a já chci občas svět pobavit. Blogovat budu ponejvíce sport, ale možná i něco navíc....

Seznam rubrik