Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^Vítám Vás!

Pěkně jsme se vedle sebe seřadili.....;-)

0 0
možnosti
Foto

Pokračujte......a vítám Vás mezi nás;-)R^

0 0
možnosti

krematorium bezvadne:-)cekam na pokracovani

0 0
možnosti
Foto

Máte ode mne karmu, neboť můj profesní život začal zcela stejně - díky taxíku. Bylo to za hluboké totality a já netušila, kam se po škole vrtnu. Nasměroval mne pán v trabantu, který zastavil na první mávnutí a cestou z Velké Dobré do Rakovníka mne natolik nadchl, že za dva dny jsem se jela na vlastní oči přesvědčit o čem hovořil. Pište dál.

0 0
možnosti
Foto

Obřadník - slovo, které jsem ještě ještě životě neslyšela... Vaše povídání - a vzpomínky mohou být zajímavé - pište... ;-)

0 0
možnosti
Foto

Milý blogerský novici, jistě, že chceme pokračování, protože obřadní řečník zde v komunitě není (nebo je dobře skryt). Dal jsem Vám karmu a těším se na pokračování. R^

0 0
možnosti
Foto

Rozhodně chceme pokračování, ale není obřadník spíš ten, co řadí smuteční hosty a tak?

Obřadní řečník by asi přece jen měl být někdo ne úplně mladý a taky to není pozice, na kterou byste bral člověka při stopu. On ty smuteční proslovy musí dávat dohromady (i když nejspíš má několik variant, do kterých doplní individuální údaje).

0 0
možnosti
  • Počet článků 8
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 548x
Svět mě baví a já chci občas svět pobavit. Blogovat budu ponejvíce sport, ale možná i něco navíc....

Seznam rubrik